2013. szeptember 9., hétfő

Belépő a kalóriabázisra:-)

Üdvözlök mindenkit!  
(A kalóriabázis fórumbelépője részemről.)

Már van egy hónapja is, hogy ráakadtam erre a remek oldalra, gondoltam, most már előbújok a kukkoló üzemmódból J
Kellett idő, hogy alaposan tanulmányozzam, ismerkedjek vele és közvetve veletek is.  
Mivel épp elkeseredésben voltam, (stagnálás, de majd a helyénJ bővebben erről), gondoltam egyet, miért ne számolgassak. Tipikusan az az eset vagyok, akire fokozottan igaz, hogy soha ne mondd, hogy soha. Ugyanis azt mondtam mindig, mindegy, csak ezt ne, sose fogok dekázgatni.  És tessék…3. hetet kezdem számolgatósan…J
Nagyon-nagyon jó dolog, (bár függővé is tesz J már ennyiből megtapasztaltam, mert időnként kileng(ne) az ember, vagy csalóka, amit gondol egy-egy ételről, alapanyagról. Na, nem viszem túlzásba, ha sikerül mérnem az összetevőket főzéskor, akkor beütögetem, mi sül ki belőle.  (Családom egyes tagjai ferde szemmel néznek olykor reám J))  Férj viszont noszogat, írjad csak, de azt az egy kanál libazsírt is, amit tegnap a krumplipürébe becsempésztem-mondja sunyi vigyorral J…Pechje volt, mert nem is ettem belőle J A pürét ő szokta kikavarni J
Ha nem sikerült mérni, akkor keresek valami majdnem ugyanolyat a fenn lévő étkek közül. Egy idő után, én már ennyi után, másképp nézek a kajákra. Tényleg ráérez az ember, hogy miből mennyit, mikor, miért miről kell, érdemes lemondani, valami más javára.
Mérlegre viszont igencsak ritkán állok, úgyhogy egyelőre, még nincsenek adataim (csak érzésből J
A körméreteket nem mérem, mert nekem nem egyszerű, hisz a három terhességből, az előző fogyásból, és persze a koromból  eredendően, van  némi „lazaságom”, ráadásul puffadós is vagyok, tehát engem nem inspirálnának a körméreteim változásai, sőt, inkább  csak bosszantanának.
Alapjáraton igazán bőbeszédű vagyok, de ez már ki is derült szerintem J  ki fogom fejteni, hogy most mégis mi vitt rá a számolgatásra ( világéletemben „matekgyenge” voltam J.)
De, hogy ne legyek (nagyon) off…
51 éves nőszemély, egy jó étvágyú férjjel, három felnőtt lánygyermekkel, akiket sikerült a pocakomban anno extra születési súlyra felturbózni. 4-4,50kg, szóval ilyen szinten.
Rólam igazából 10 kiló is eltűnhetne, (akkor se zörögnék még) de én már 5-7-től megszabadulva is elégedett lennék.
A helyzet az, hogy nagyon szeretek sütni-főzni, csak miután a lányok is a vonalaikra vigyáznak, sőt ki is röppent egyik-másik, bizony nem igazán tudom csak a férjemet etetni. J Nem, mintha rajta nem látszana már, de ahhoz képest, amit eszik…hát nem biz’ a. De az ő egészsége is nekem is fontos, szerencsére elég nyitott. Bár zabkását nem tudnék vele megetetni J
Majd apránként „megjelenek” itt is, ott is, hogy kibeszéljem magamat a témák szerinti topikokban. Látom nagyon jó kis társaság gyűlt össze, élvezet olvasni, egyrészt jó, hogy bíztatjátok egymást, másrészt teszitek mindezt szinte szórakoztatva, na meg tanulni, tapasztalatokat gyűjteni is lehet itt bőven.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése