2013. szeptember 23., hétfő

Tojás-sonka muffin reggeli...

...vagy vacsora, vagy bármi.
Nem szeretek pepecselni az ételekkel, elég volt, maikor a lányok kicsik voltak. Ha lett volna négy egyforma formám, akkor most se bíbelődök...




...de nem volt, ezért kénytelen voltam beérni a kisebb méretű muffin formáimmal. Ezekbe adagoltam ezt a reggelit, ami nekünk, nőknek bejött... hát.. a ház ura is megette zokszó nélkül, de tudom én, hogy ő a jófajta, férfias, igazi  magyaros parasztrántottát :-) jobban értékelte volna. 
A kicsi formák, az adagok kordában tartása végett jól jöttek:-)

A dolog nagyon egyszerű:

8 tojás

6 szelet vékony sonka ( Dulano falusi sonka)
1 ek tehéntej (light)
1 ek snidling
1 paradicsom

3 g parmezán

A tojásokat felverjük, az összevágott sonkát, snidlinget paradicsomot kockára vágjuk, és belekeverjük a tojásba. Muffin formákba adagoljuk, (nálam szilikonos volt, aminek előnye, hogy nem kell kikenni) és 200 fokos sütőben, 20 perc alatt megsütjük.

Az eredeti recept ír bele sajtot is, én nem tettem, mert nem volt zsírszegény a háznál, a zsírosabbat meg csak lereszelve mellé tálaltam, és aki szeretett volna hozzá, az még forrón megszórhatta.

Nekem 10db lett, egyenként 5 dkg,  és 77,2 kcal

fehérje: 6,61;   szénhidrát:5,17;  zsír:5,17

1 megjegyzés: